Follow Viruspadu

Thursday, July 15, 2010

Gelagat Kakjemah Main Boling

gambar2 yang saya kopipes dari kamera muncung yang bosar. so kualiti gambar adalah tiptop. orang dalam gambar yang tingtong.

malu2 kucing


kak jemah kegembiraan bila dapat strike huhuhuh. tak cover sopan langsung okeh


baju sama. tersama. jadi tersnap gambar sama. ceh


itu fotografer saya :p


itu PA saya. :p


kumpul strategi


suami yang dah mengantuk giler tunggu bini dia main boling


dengan student praktikel


tengah tarik napas. kantoi!


hehehe sampai terduduk2



terima kasih sayang



my team





best wooo... kenangan neh!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

nmpak mcm abby abadi main bowling lah vp..tahniah en laloque..shoot2 yg menarik

makdara TERDIVA said... [Reply to Comments]

sepanjang hayat x penah main boling..kesian :(

tp gambar2 tu sume cunlah!

Sari said... [Reply to Comments]

wah terer tu..
nk tanya skit ble? nape muka akak xkuar kat networkedblogs jemah w/pun dah follow..lmbt ker ader masalah?pape nnti inform akak kat blog @ email sarisaffari@yahoo.com yer..tq

Hamzah Ian said... [Reply to Comments]

cun cun gambar

nasaoji said... [Reply to Comments]

mmg ngantuk oo nunggu oeg main boling nih..

klu asben saya main, saya yg jd fotographer nyer..

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

wahh..lame da N x men bowling....winduu..

Hasney said... [Reply to Comments]

hi3..gaya yg tk leh blahh la jaymah..gd leps nih leh cuba main lagi.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^