Follow Viruspadu

Tuesday, July 20, 2010

Huh

Tadi saya marah nisa sebab dia suka rampas barang yang adik dia tengah main. Tiba-tiba nisa bengang lalu marah-marah sorang-sorang. kiranya bercakap sorang-sorang la

"mama ni suka marah kakak"
.
.
.
.
"kakak dah la penat kena jaga adik"
.
.
.
.
.
"kakak penat kena jaga papa lagi"

hahahahahaha tak boleh tahan saya tergelak dalam pada malas nak layan dia bebel sorang-sorang tu. penat sangat ke jaga papa ko tu nisa woiiiiii. hahahaha. main petikkkkkkkkkkk je ayat ko kan



*terima kasih atas komen-komen korang kat entry asma tu. ketahuilah komen korang tu sangat sangat membantu dan sangat dihargai. terima kasih terima kasih terima kasih :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

EraNaZeErA.. said... [Reply to Comments]

hahaa.. lawaklah nisa... bab jaga adik ok lagi.. bab jaga papa... tu... yg tak tahan... :D

viruspadu said... [Reply to Comments]

tu la pasal. jaga adik ntah bila ntah. sakat adik lg adalah hahaha. tiba2 terus petik jaga papa tu yang tak tahan tu

-Misztake- said... [Reply to Comments]

confuse..
nisa jaga papa ke papa jaga nisa.. :)

.cikfasya.(◕‿◕✿) said... [Reply to Comments]

hehe..comel nisa dk bebel sorg2..:D

emy/mamasuri said... [Reply to Comments]

hehehe..comel2..

laloque said... [Reply to Comments]

amboi! amboi! amboi!... nica ko terbyg jaga papa ko waktu papa dh tue nanti ke??? lom masuk usia warga platinum lg papa ko nie tau

nasaoji said... [Reply to Comments]

jaga papa?..

huhu...bukan mamanya yg jaga yer...

strawberi said... [Reply to Comments]

adoila..bleh tahan nisa..suka bebel sorg...
jaga papa?adui..nk pecah perut gelak

MieZa said... [Reply to Comments]

comey lar cica....hehe

shaliza said... [Reply to Comments]

nisa..nisa...nape papa kamu nisa,siap kena jaga tu...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^