Follow Viruspadu

Tuesday, July 13, 2010

Mengandung 3 Bulan?

benarkah?

Macam tak percaya?

Anak dia yang kecik baru setahun. beranak potong2 pulak tu. bukan ke kena tunggu 3 tahun.

ok memang tipu hohohohohohoho

sebenarnya ini entry sedih ok.

tengok la perut saya tu. tsk tsk tsk.

ok anggap je entry ni sebelum saya ikut petua mak saya kempiskan perut okeh.

kejam kan gambar tu.

bencik bencik bencik. dem it. kakjemah lupa nak tahan napas hahaha

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

13 komen[s]:

strawberi said... [Reply to Comments]

ala..anggap angin masuk lam baju tu...hehe

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

ala vp..baju tu besar tu nmpak cenggitu...

..nOj.. said... [Reply to Comments]

heheheh cara posing tu tak betul. len kali kena elakkan cara berdiri begitu tau.

nasaoji said... [Reply to Comments]

kuikuikui..kak jemah, kene ikut skali berpantang ngn ceera ni.. ;)

Cik Pah said... [Reply to Comments]

samalah kita.. haritu ada exstaff dtg opis.. masuk masuk jer kat pintu depan tuh trus dia congrats cik pah. kata dia nape cepat sgt nak tambah anak. budus betul ayat tuh.. bencik.. trus jadi kemurungan satu hari..

Erin-mummy Marsya Qistina + Marissa Qaisara said... [Reply to Comments]

hahaah :D sabar jelah angelic jemah ni...tp kalau betul pun apasalahnye....

izansalleh® said... [Reply to Comments]

kak jemah kene pakai pil susut perut kot...hehehehe

makdara TERDIVA said... [Reply to Comments]

x pe x pe..i wat2 x nmpk jer..haha!

nasaoji said... [Reply to Comments]

kak jemah kene ikut ceera pantang skali tu.. ;)

Sari said... [Reply to Comments]

ok aper klau nak dibandingkan dgn bola boling tu..erkk..alah, janji cik abg sayang..heheh

princess_eryna said... [Reply to Comments]

same gak.... org ingat peknen lg...padahal...????

Mummy Dasy said... [Reply to Comments]

kite serupa kak..

n.a.j said... [Reply to Comments]

nanti dah berjaya kempiskan perut, share the tips k?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^