Follow Viruspadu

Saturday, July 17, 2010

Orange


Salam hari sabtu yang penuh cabaran.

bukan cabaran mcm kena panjat gunung lepas tu lupa bawak kicap jalin ke apa ok. tapi cabaran nak menjaga anak-anak yang banyak songeh ni ha.

budak2 ni kalau dengan makpak dia, dia punya songeh lain macam kan. kalau cerita dekat taska mesti dorang tak percaya punya. sebab kat taska masing-masing punya perangai sikit punya angelic okeh. i kenot belivit. nonononono! eh mcm perangai mama dia je ahahaha. kalau depan orang sikit punya angelic. kalau dengan adik-adik kena cop kaki buli hahahaha.

ok lah nak pegi damsyik jap. nanti sambung :)


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:

eTtY NoTtY said... [Reply to Comments]

huhuhuh...sokong....kalau kat umh babysitter anak2 et [un sopan santun... gi umh org pun stakat ni alhamdulillah... tp cuba weekend... yaa ampunnn... migrain kejap... 100% diorg guna mak ayah diorg... tp nak wat cam nerkan... ari keje dh kena tinggal...weekend je laa nak manje2... huhuhuhuh

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

betul vp..kalu ngan kita ade je songehnya..kalu ngan org lain elok jer..tp eloklah mcm tu kan..pmdai bwk diri org kata







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^