Follow Viruspadu

Tuesday, July 20, 2010

Pakai copstik gaya terkini

semalam, macam biasa yang dah jarang berlaku. hantar kakmas taska pulang ke rumah dia. dia dah jarang tumpang lately sebab abah dia ada :). Saya memang takde hal punya. nak tumpang hari2 pun aci je.

biasanya kalau saya hantar kakmas balik. nisa mesti rekues nak ikut kakmas balik rumah dia. saya memang gerammmmmmmmmmm je bila dia nak ikut kakmas balik tu sebab kesian kat kakmas nak rehat2 apa bagai kan. Penat okeh jaga budak kat taska.

"omi, kakak nak ikut omi ye"
"tanya mama dulu"

diam. malu nak tanya. tapi kaki sebelah dah kat luar kereta

"takyah la kakak, takyah ikut"

diam. en.laloque diam. nisa dah cebik.

"masuk kereta. takyah ikut"

"tsk tsk tsk tsk tsk uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

pestime ok dia dengar cakap mama takyah ikut ummi balik. phewwwwwwwww terasa powernya suara seorang IBU. Muahahahahaha.

tp dia nangis sikit punya raung daaaaaaaaaaa. yelahkan hati sakit sesakit sakitnyakan. pestime permintaan kena rijek gitu. harus la sedih kan. sedih pulak saya tengok.

"kakak, kita pegi jasko nak, nanti papa belikan kakak getah rambut warna merah jambu okeh. pastu nanti papa belikan kakak baju nak tak?"

dia dengar nak belikan getah rambut merah jambu terus hati dia berbunya2 ceria hahahaha

hati yang berbunga-bunga tahi ayam pulak tak lain dan tak bukan adalah lelaki kesayangan hamba hahaha sebab tak pasal2 dia terbejanji dengan anak dia gara2 mulut bini dia hahaha. Terer tak saya pujuk anak. terus petik ayat "nanti papa belikan..." hahaha kelasssssssssssss otak bergeliga boleh buat batu cincin I. WELL.

Makan kat Johny atas permintaan budak bucuk yang merajuk.


mama pakai chopstick, dia pun nak pakai jugakkkkkkkkk.

sudahnya tengok la.

lantak!

janji puas hati ko cica.


"kakak nak gi mainan mama"
"tak payah la, tadi janji nak beli baju je kan"
"kakak nak gi mainannnnnnn"
"ok pilih satu je, nak mainan ke nak baju"
"kakak taknak baju, kakak nak gi mainan"

*mainan = game budak2 tu

sabarrrrrrrrrr je laaaaaaaaaaaa. sampai jasko. ko lupa terus getah rambut merah jambu ko kan. kuat betul tarikan game ek cica!


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

wah..veto gitu!seb baik dengar jugak ckp.my nuha langsung tak heran kalo me marah.abah dia angkat suara sket ajer dah meraung.huhuhu

viruspadu said... [Reply to Comments]

e.l.i.s.s.m.i.e
percayalah emak nisa ini sangat garang dirumah. PERCAYALAH.

nasaoji said... [Reply to Comments]

yer..sat g, nak jejak ke alamanda,nak tala itu mee ijo kat joni jugek..

telan liuq.. ;p

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

ank2 gitulah lumrahnyer kn kak..

aZLiNa aZiZ said... [Reply to Comments]

comel je nisa' makan pakai chopstik tu. :D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^