Follow Viruspadu

Tuesday, July 06, 2010

slurpppp dah lama tak pekena


saya makan sikit je. siap kena paksa2 lagi ecehhhhhhh. sila percaya!

burpppp alhamdulilah :)

lama beb tak layan siput sedut. seb baik tak ramai orang. kitorang turun dah lambat semorang dah selesai makan dah. tu dia memang terbaik ah. masa ni la kaut banyak2 masuk dalam mangkuk, terlupa lak kakjemah seorang yang sopan lagi makan sikit tertertib tertib kunyah tutup mulut chewah boleh blah la kau! tgk muka pun dah tahu sekali makan macam dinasour dah haha.

seb baik jugak makan bersama-sama geng2 kesayangan hamba. jadi kalau sedut banyak kali lepas tu tak jadi. tak siapa kesah pun. malu sendiri je hahaha. lebih baik layan siput sedut daripada gelakkan kau sedut tak jadi hikhik

dorang cakap, jangan makan contactlens (kalau dalam gambar tu yang depa susun tepi pinggan) dia, sebab benda tu tak hadam, nanti sakit perut.

aik, apasal saya tak perasan dia ada contactlens ni hahahaha matiklah semua dah masuk perut saya. tak hadam la ni tak hadam. *hati mula berdebar-debar

komengaaaaaaaa



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

siput sedut memang terbaekkkkkkkkk

apik said... [Reply to Comments]

sodap nye..

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

cayalah kak jemah...siput pn dh pkai contactlense u...

Intan ~ Nur Azlina said... [Reply to Comments]

sedapnyer....

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

sy pun pernah je mkn contact lens dia tu..he he he..sedut sedap punya ngan contactlens tu di sedutnya..he he he..

klako plak pggil contactlens...lama dah xmkn siput sedut tu..

Dark @ng3L said... [Reply to Comments]

saye pown tak makan gak contact lens tu...sbbnye sy imaginasi yang ianya akan melekat di dinding perott..

hahahahha...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^