Follow Viruspadu

Thursday, August 19, 2010

2 Perkara

Hari ni kitorang ada perhimpunan bulanan. lepas tu ada la ceramah sempena bulan ramadhan ni. banyak benda yang terkesan dalam hati saya ni yang membuatkan saya berfikir. Banyak benda yang saya rasa saya perlu berubah untuk menjadi lebih baik, untuk lebih maju ke hadapan. Antara salah satunya. meh saya kongsi dengan korang

2 Perkara yang mesti kita ingat
1. Kebaikan orang kepada kita
2. Kejahatan kita kepada orang

2 Perkara yang kita tak boleh ingat
1. Kebaikan kita kepada orang
2. Kejahatan orang kepada kita

pada saya 2 perkara ni sangat memberi makna yang besar

sama-sama kita renungkan ok. :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

sungguh sesuatu ni kak :)

deasa said... [Reply to Comments]

bukan senang nak buat tu..
hmmm

nuyulaisy said... [Reply to Comments]

renung2kn selamat beramal....

KaLiS PeLuRu said... [Reply to Comments]

btol2..
mendalam makne eh..

Liza said... [Reply to Comments]

sgt betul dan tepat, kalau semua org pikir macam nie, amanlah dunia

nasaoji said... [Reply to Comments]

mendalam maknanya.. ;)

mekchu said... [Reply to Comments]

apsal mekchu ingat yg pasal uban tu aje?? hahaha.. ustaz tu pun tak sangka kan..

ArELeEz said... [Reply to Comments]

kejahatan org pd kite tu yg dok t'ingat2! hu3..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^