Follow Viruspadu

Monday, August 09, 2010

Bila lah dapat dukung gomol2 ini budak

Ahad lepas saya gi rumah ceera, gi jemput dia. ni sementara tunggu si ceera ni bersiap la ni. en.laloque try2 snap lagi. kesian pun ye jugak kat laki guwe ni. payah betul dia nak dpt masa nak snap2. asal dia nak berlatih jari tangan dan mata je anak-anak dia mesti meragam nak dukung la apa la hehehe. disebabkan kali ni anak-anak ada kat rumah kaklang. Saya tengok dia tenang je snap gambar. En.laloque akan pegi kelas kot bulan 9 ni. kelas photografer. harap2 lepas ni gambar dia akan lebih klasik la. sebab saya suka jenis gambar-gambar yang klasik. chewahhhh.

bunga raya rumah atam yang segar. gambar saya tak edit photoshop langsung. original from the kamera :p


lalat :p


mcm biasa la, gambar yang en.laloque snap very the banyak. tp tu je la saya upload :p

sementara tu saya mengaco si keisha ni. nyenyak betul la dia tido!


alahai comel sungguh

tiap kali saya jumpa dia mesti dia tido punya. jeles betul dengan atam HAHAHA. dah la beranak senang. jaga anak pun senang. tak aci tammmmmmmmm. (tak pasal2)

ala keisha, bila makdak dapat nak dodoi2 dukung keisha ni sayang :) kenapa ikut sangat perangai mama keisha yang kuat tido tu heheheh :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

3 komen[s]:

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

baeknyerr ank ceera..tdo jekk..

ratna said... [Reply to Comments]

ha ha ha.. tido jer yer.. jap2 lagi nanti dia berjaga jer pulak..

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

baiknya anak ceera..xyah nk buai2..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^