Follow Viruspadu

Saturday, August 28, 2010

Comel

Warga negeri sembilan @ seremban mesti tahu ni kat mana. Kalau tak tahu memang la dia.


suka tengok nisa dengan anoi terjerit-jerit suka. melompat2 gembira tengok arnab ni.

tengoklah masa korang dah besar nanti, kalau papa korang terbuka hati nak bela arnab ye.

eh dah la tu, nak kemas-kemas baju nak pulang ke cheras. :)

selamat berpuasa dan mencari baju raya korangggggggg

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

MieZa said... [Reply to Comments]

nak blk kg dah ke kak?
jeles..saya xcr pape lg..huwa~

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

kalau ada rabbit kat rumah mesti nisa ngan anoi nak bawak tidur atas katil kan VP..cute je

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

selamat jgk utk vp....

iCaLoVeZiE said... [Reply to Comments]

nampak gayanya papa anoi yang lebih excited kot?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^