Follow Viruspadu

Monday, August 30, 2010

header lalok

main-main dengan fotoshop lagik

header untuk misterlalok. simple n simple n simple giler

ntah apa la komen ikhlas dia kang muahahaha.

bersedia dan tadahla telinga mu eceh

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

cun... ade unsur2 ganaz.. santek

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

cun saja.

Filla ~ Kasihs said... [Reply to Comments]

hi jemah, nak tanyer naper blog jemah takleh bukak kalau kat opis sayer.. kene block lahh..huhu..sedih tak dpt baca entry2 jemah.. kat umah baru dpt baca..neway blog hubby mu itew cun..nampak MACHO lahh..hehe

edrina said... [Reply to Comments]

nice :-)

Rie Zarchry said... [Reply to Comments]

salam
just nak nyebok ni

this one maybe useful for you:
http://vandelaydesign.com/blog/design/photoshop-text-tutorials/

:)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^