Follow Viruspadu

Tuesday, August 17, 2010

Inai di tengah malam

Apa kes perempuan ni tengah2 malam mintak pakai inai ni ha?


disebabkan sifat keibuan yang tinggi, maka layankan je la anak tu kan

"papa, tolong pakaikan nisa tu inai jap"

HAHAHA keibuan la sangat macam tu kan. sudahkan tolak kat lakiiiii jugeks.


inai mekah korang. bukan kena pakai daun inai lalu kena tumbuk2 baru boleh pakai tu. kalau inai roman itu. takde dah semangat keibuan ke apa. dush dush dush la ko terima hahaha. ganas punya emak macam ni :)

pakai tak sampai 2 minit dia mintak nak basuh.

huh! sabarkanlah diriku di bulan yang penuh keberkatan ini :p


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

J@J@ / Bini The Rock said... [Reply to Comments]

hehehe...

abeh tu, merah meling2 tak inai nica tu Jemah??

xD

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

hasilll nyer bukk??? merah dok? hehehe nk carik inai gakk laaa nt...hahah

Capo Grande said... [Reply to Comments]

nak inai...kat jari nik dah nak ilang la...huhuhu

Watie Abd Rahman said... [Reply to Comments]

ngehehehe... cica.. cica. sib bek dapek omak yg sabar..

Cik Zura said... [Reply to Comments]

uihkz.. nak plak si niesa tuh pakai.. hehehehhe

nAnA_jAnEz said... [Reply to Comments]

nisa buli mama dia 2...
;-D

SURIA AMANDA said... [Reply to Comments]

nama pun anak dara kan..melaram jer kerjanya..iku mama dia masa kecik la tuh...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^