Follow Viruspadu

Monday, August 09, 2010

Kak Jemah ke ni?


Tq jul :p

Balik semalam sampai rumah kul 11 lebih. Tengok2 fesbuk kata muka kakjemah ngan ceera keluar berita.

What terkejut sudah! apakah apakah

Tq jul :p Hilang kemfunan nak tgk hehehe

kusyuk kan kitorang. betul2 beri perhatian penuh la katakan. kalau lepas tu exam sohih lulus tercemerlang ni haha



ok cerita dia esok la keluar ye.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

25 komen[s]:

Ezzah said... [Reply to Comments]

waahh..makin glemer kak jemah. hihihihi

AKO @ retna said... [Reply to Comments]

erkk ni dalam berita ker???
rancangan apa nih?

viruspadu said... [Reply to Comments]

ezzah,
takde la glamer, beberapa saat je kuarnya

AKO,
buletin utama. pasal cancer

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

nk tgk esklah..kot2 esk vp ada kuar tv...

Weeda said... [Reply to Comments]

wahhh kak jemah boleh jadi artis r lepas ni..miahaha~

wildcutecat said... [Reply to Comments]

tahniah...masuk tv. ingatkan citer psal blog viruspadu kat tv3 td. ^_-

atty's said... [Reply to Comments]

wah ..ayu gitu ko mah ..

liana said... [Reply to Comments]

ha betul la apa yang di tengok malam tadi...

MieZa said... [Reply to Comments]

waaahh....glemer lar..hehe rugi xdpt tgk smlm..

Cik Wanie said... [Reply to Comments]

wanie pun ada tgk kat berita smlm,
siap ckp kat mama,
tue kak VP ngn Ceera,
hihihi:)

femes uolssss

AKO @ retna said... [Reply to Comments]

buletin utama malam tadi ek?
melopeh arr camtu ehhee

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

fewitt....nak autograf sikit boley???

viruspadu said... [Reply to Comments]

Softtouch [Hanim]
esok takdak. dah lepas hehe

Weeda
artis apakah? nak nyanyi takleh, belakon apatah lagi :p

wildcutecat
takde la adib, event cancer tu. kebetulan je :p

atty's
control ayu :p

liana
ye betul la kot

MieZa
hanya beberapa saat. jd tak glamer pung haha

Cik Wanie
muka akak sangat la pucatnya

AKO @ retna
sama la kita. terlepas sudah

Kancilbiru
hahahaha. mintak angpau la lg best. otograf takde hasil :p

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said... [Reply to Comments]

salam..huhu..lepasnih akak fames la ea....

abis jejaka kacak dan encem terpandang mke ayu..hehhe..


ops...akak..sy ader tag akk ke blog sy....sila join...
=)

n.a.j said... [Reply to Comments]

wah..mmg menarik..glamer you!!

Rina (◕‿◕)✿ said... [Reply to Comments]

wahhh pemes! bleh jadi artis lepasni hahah

sepet a.k.a zack_u said... [Reply to Comments]

wallawehhh....huhu!

luvmum said... [Reply to Comments]

salam jemah..haah kami pun nampak smalam..cite gan incik suami tu la blogger2 yg slalu kami jenguk blog nye..

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

glemer kak jemah kite nyahh...

ain shalalala said... [Reply to Comments]

hehehhe...nmpk gak kak jemah dlm buletin utama smlm..awning pink :))

ratna said... [Reply to Comments]

laaaa..ruginya tak tgk berita betul2 smlm.. selalunya tv jer bukak tp tak tgk..kita dengar jer sambil2 buat keje..

edrina said... [Reply to Comments]

betul la vp..akak pun nampak dlm berita tu.. macam vp..so akak bajet lepas neh mesti vp buat entry dlm blog nyer :-)

mekchu said... [Reply to Comments]

18x mekchu ulang minit ke 25 tuh... kawan ku artis... banggggga sgt..

Suliana said... [Reply to Comments]

haah.. saya pun nmpk, tgk tudung je rasa "eh, kak jemah ke?? " hehe.. kak red pun nmpk jugek..

julie"anne said... [Reply to Comments]

ehemm..it's juli..hehe...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^