Follow Viruspadu

Wednesday, August 18, 2010

Layan :)

Akibat berbuka puasa makan sambal tempoyak lalu tetiba teringin nak makan durian. apakah!


malam, masa lepak2, nisa mengadu tangan dia luka. kena apatah budak ni. memang bergaris tercalar lah lengan dia. lasak sangat apa tah dia main. tengok muka sedih je. so pujuk la. cakap nak beli plaster gambar princess tu. baru la dia ok.

en.laloque terus siap2 nak kuar beli plaster untuk anak kesayangan manja dia tu. saya apa lagi terus la mengorder.

"pa, beli durian sekali, teringin lak nak makan"

tadaaaaaaa

budak yang tangan dia terguris luka sedang makan durian. nama dia acicot kebena

saya suka sakat nisa. saya suka panggil dia kakak acicot kebena hahaha. dulu dia selalu marah saya panggil dia acicot hahaha. sekarang dia lak gelak2 dengan nama tu

"nama kakak siapa?"
"nama kakak acicot kebena, eh salah pulak, nama kakak annisa abriza"

see! dia pulak sakat saya hahaha. kelakar betul!

hui.

berbuka makan sambal tempoyak. lepas tu belasah durian pulak. ish2. kesian perut saya kena kerja keras malam tadi. :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

ni kang habis semua org nak makan durian kerana kak jemah...hehehe

MieZa said... [Reply to Comments]

cic0t..comel,,hehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^