Follow Viruspadu

Monday, August 30, 2010

luka

Saya jalan laju-laju lalu kaki pun terguris :p

"papa, tgk kaki mama luka"
"........."
"tadi ma nak cepat, ma jalan laju2, kaki ma terlanggar baldi"
"........"
"cuba papa tgk ni ha, panjang luka dia, ni ha kat sini"
"......."
"kesian kan"
"kesiannnnnnn mama, nanti papa bakar baldi tu"
"........"


HAHA apakah! bakar baldi. nak kena betul la. dush dush dush


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

lily lotus said... [Reply to Comments]

agagagag..lawak king betullah!

Emmy said... [Reply to Comments]

kaki bakar!!

aSmiDar said... [Reply to Comments]

hahaha..sayang bini punya pasal..

LaLaLOLa said... [Reply to Comments]

ngeeeee encik lalok lapar ker smpi jwb g2? huhu

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

oklah tu dia jwb jgk dia nk bakar baldi..kang dia xjwb apa2..lagi vp geram..kang jd hulk kang

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

cica ngadu ke sape nih...

edrina said... [Reply to Comments]

hahaha lawak

nasaoji said... [Reply to Comments]

ayat laki lebih kurang kot..kt ngadu kat asben, nyamuk gigit, pas tu dia cakap, tak pe, sat g abg gigit nyamuk tu...isshh..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^