Follow Viruspadu

Friday, August 13, 2010

mana muka kitorang. asik muka ahkak jemah je

HAHAHAH betul la tu. entry lepas memang saya kopipes gambar-gambar yang ada gambar saya semata-mata ajer.

ok nah saya masukkan beberapa gambar suasana potluck opis saya itu hari. nah tgk siapa opismate saya yang korang kenal :). mana tahu boleh jejak kasih.

bacaan yasin




lelaki-lelaki terhebat :p (la sangat!) hahaha

bos, rumet, kakpiah


syazwan sempat peace. sabar je la. dia lah mahkluk yang paling kelakar saya rasa kat uptm ni selain ghimau. tak padan dengan orang dia punya kelakar. kalau dah kenal dia betul2 la baru dia tunjukkan sifat lawak dia tu. tak menahan tiap kali sembang. ada je buat saya tergelak


tgk makanan dia macam mana punya banyak.

tengah puasa ni rasa nyesal lak makan sikit hari tu hehe

kenapa golak tu pissss


amin amin amin. lapar nih


gulp!



mula nak makan semua malu nak start!




diakhiri dengan gambar lelaki ini.

syazwan, ghimau dan hazry. gaya tu penting tu.

ok korang.

terima kasih kerana menjadi opismate yang sempoi dan sentiasa beri kerjasama :). ingat saya sampai bila2 ok. tp tolong ingat yang baik2 ajer la. eceh paksa lak tu :)

ok daaaa

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:

HaNiE said... [Reply to Comments]

kak, saya cam kenal la bos akak tu, dulu dia kat mindef ke? macam besa tengok jek la...

alo bos..

viruspadu said... [Reply to Comments]

a ah betul. dari mindef :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^