Follow Viruspadu

Thursday, August 05, 2010

Percutian Terbaik Part Last

kalau ikutkan program awal kitorang macam ni

8.00am - 9.00am = bertolak dari rumah ke sarapan (apa lama nau, saje tokok tambah ahahaha)
9.00am - 10.00am = sarapan (makan macam siput sedutkah begitu lama sekali)
10.00am-11.00am = bertolak ke sunway lagoon sebab dia bukak kul 11
11.00am-3.00pm = mandi dan main sampai hitam legam (ini untuk atam sahaja muahaha)
3.00pm-6.00pm = karaoke atau makan steambot (sila pilih)
(program awal ke? mcm baru taip je hahaha)

memang konpius sikit antara nak makan stimbot dengan karok. sebab masa kitorang sangat lah limitednya kan. lain la kalau kitorang ada masa sampai malam. boleh lepak sampai jam 12 tghmalam lepas tu lari2 nak balik rumah lalu kasut sebelah tertinggal dekat tangga sunway piramid. ada pulak putera raja terjumpa panggggggggg lempang sekali kakjemah ni. dia punya berangan very the over tau. bencik :p

planning kitorang berjalan dengan sangat la baiknya. walaupun masa mandi tak tgk jam sebab takde jam. tp terer gak masing2 mengagak. td masa kita mandi kul 2 dah. skrg mesti dah kul 3. ok jom tukar baju.

jadi terpaksa la akak jadi mak hayam membawa anak2 hayam dia balik ke reban haha.

saya tak tahu karok ni apa redbox greenbox boxboxbox ek. festime masuk kan. lgpun tak tgk pun. jalannnnnnn ikut je bontot besar yang sangat besar atam tu. disebabkan kaki sangat penat. asik la tanya "jauh lagi ke wei" rasa terhoyong hayang betul.

harga masuk karok semua saya tak tahu. sebab akak dengan atam yang setelkan

kitorang memang dah tabungkan sorang RM50. jadi bila 7 orang dah ada RM350 dah. jadi makan ramai2 nak main ke apa ke semua pakai duit tu kecuali kalau duit tak cukup baru topup. tapi nampaknya duit terlebih sudah :)

masuk je bilik karok. tetiba lupa pasal kaki lenguh apa bagai semua. macam megik. mungkin microfon tu menyejuk hati kot! hhahaha


7 orang kami.

siyes saya tak perasan kewujudan spek atas tudung saya tu haha. kalau pasan harus bukak dah.

kitorang memang dulu selalu karok kat rumah. kat luar mcm ni ramai2 tak penah lagi. atam dengan sepet biasa la kot


lagu2 semua atam yang pilih. apa lagu dia pilih kitorang belasah nyanyi je

sedap tak sedap belakang cerita. ini bukan pertandingan suara sedap ke apa ke kan. jadi belasahhhhhhhhhh. picing ke laut pun ada sape kesahhhhhh

masa ni kitorang nyanyi lagu apa ntah. lagu inul goyang gerudi kot hahahaha. kakcik kemain over sgt sampai dia terlanggar air hahaha. abis semuaaaaaa. kakcik xcited sangat eeee kakcik haha

kasut ku sudah melekit

korang agak kitorang tgh nyanyi lagu apa masa ni?

bukan lagu mulan jamela makhluk tuhan yang paling seksi. tp lagu tu macam seksi2 jugak la. tu pasal yang masing2 feling seksi tu haha

patutnya 3 jam. patut habis jam 7 la.

but kenot la. kul 6 kitorang dah stop dah.

well biasanya perempuan macam mana berpoya2 sekalipun pasti ingat suami anak-anak punya, jadi takyah risau la.

lagipun kul 6 suami saya dah call dah tanya kat mana haha. dua tiga kali call lak tu. jeles la tu bini tak ajak dia sekali muahahaha. tu la apasal tak bawak ma gi main badminton hari tu. ma dah balas dendam dah ni hahaha.

kitorang pun berdesup2 balik. bayangkan saya sampai semban jam 8 malam. bayangkan macam mana katun saya bawak kereta merisaui suami dan anak2 yang tak makan malam ni. wahhh angelic punya bini. uwekkkkkk :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

sonoknya tgk adik badik ramai....ishh sy adik badik sikit 4 org jer...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

smpat karox tuu..btl2 enjoy kak..

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mcm2 aktiviti ha vp n adik beradik..best ada ramai adik beradik..sy 3 org jer n sy sorang je perempaun..sian kan..mmg hapeninglah tgk percutian vp kali nie..

viruspadu said... [Reply to Comments]

Kancilbiru
tu la kan. sy terfikir. anak saya dua orang je. mesti dorang bosan dah besar nanti

:: p R i n c E s S _ N ::
enjoy sgt!

Softtouch [Hanim]
meh join kitorang hehe

princess_eryna said... [Reply to Comments]

bestkan dpt bercuti ramai2 cam nih??... jeles laaa...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^