Follow Viruspadu

Tuesday, August 17, 2010

projek

projek baru saya :)

korang rasa apa?

hasilnya akan menyusul kemudian.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

Miss Fadhilah said... [Reply to Comments]

table runner erk?hehhehe,untuk meja mkan kan?=D

Mulan said... [Reply to Comments]

nak jahit kain utk kerusi ker ?

marinahunny said... [Reply to Comments]

nk menjahit baju ek? hmm blh tempah nt :)

deasa said... [Reply to Comments]

langsir

best jugak main teka2 ni :D

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

kak vp nk mnjahit?? apekah..?? jahit batu semban ke..?? hihii

pizet said... [Reply to Comments]

table top ke kain lapik meja makan ni...tul x?

Ietams said... [Reply to Comments]

meja makan punya kan..
english style deco

SURIA AMANDA said... [Reply to Comments]

nak buat baju raya nisa ngan anoy kot

ainaa said... [Reply to Comments]

tablecloth..english design..cantik..nanti tunjuk kat cni yer.. :)

Rina (◕‿◕)✿ said... [Reply to Comments]

meja makan! :p







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^