Follow Viruspadu

Tuesday, August 24, 2010

watermark bikin sendiri :)

Ada masa terluang. Jadi daripada buang masa saya pun godek-godek la photoshop ni ha. kelas photoshop tak penah masuk. Jadi kena lah belajar sendiri godek sini sana. klik sini sana mana-mana yang patut.

Kebetulan en.laloque mintak tolong buatkan watermark dia. berbekalkan ilmu didada yang sikit ni, saya pun godek-godek la. untung-untung jadi. kalau tak kelautlah jawabnya hehe. takpe usaha tangga kejayaan.

antara watermark yang berjaya saya buat. mesti laki den tak suko ni. dia tu suka nau komen jujur haha

3 contoh sahaja

takpe. nanti kakjemah usaha lagi.

:)

komen korang macam mana?






Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

17 komen[s]:

soclose2213 said... [Reply to Comments]

lepaih ni bleh wat bisnes lak..cantekkk

soclose2213 said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
soclose2213 said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
soclose2213 said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
soclose2213 said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

gud job!
nak order satu kak jemahhhhh

dd dudu said... [Reply to Comments]

kak vp, yg bawah sekali tu ok

vagg© said... [Reply to Comments]

ye bener.. yg bawah skali shantek.
yg atas2 tu cam xseswai plak utk blog org laki.

hahaha husband eden pun suka komen jujur tp ok la tuh. walopon menyakitkan hahahaa

ArELeEz said... [Reply to Comments]

yg paling bwh belah kiri tu sempoi..

mekchu said... [Reply to Comments]

oit sc.. tak yah komen smpai 18x..

nak komen nak komen.. background tak sesuai.. hahaha.. watermark malatop dah

MieZa said... [Reply to Comments]

cantik...akak, buat kn sy satu boleh?

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

cntik..pandai kak jemah wat..

laloque said... [Reply to Comments]

thanks my darling.. lap u la

iCaLoVeZiE said... [Reply to Comments]

jemah pas ni kaye le.bisnes buat watermark.hehehe

su said... [Reply to Comments]

nk bljr camne wat tuh? huhu...

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

adobe saya klik pastu tkan pangkah...mmg x reti....

viruspadu said... [Reply to Comments]

soclose2213
tolong2 boleh la, kalau bisnes tak layak lg, sebab tak kreatif :)

JIVEBUMZ
meh emel akak meh, akak cuba buat

dd dudu
tu yang pertama akak buat tu.

vagg©
ye jugak tu kan, ada ke lelaki punya buat fancy2 haha

ArELeEz
a ah kan, sesuai utk lelaki, simple je

mekchu
background gambar gelang hehe

MieZa
meh emel akak meh, kalau akak ada masa, agak godek2

Kaseh NazLieza
takde lah pandai. cuba2 je :)

laloque
tq je ke. duit mana? haha

iCaLoVeZiE
hahahaha terus bisnes katanya kan

su
pakai fotoshop je, simple benor

MUMMYMUJID
kena klik sana sini, lama2 nanti ok la







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^