Follow Viruspadu

Wednesday, September 15, 2010

MMS dari Taska


"Tengok lah pipi anoi ni ha, jatuh dr gelongsor" ~mms dari taska

Oh Anoi. Lasaknya kamuuuuu. Mama kecik2 dulu baik je tau. Sopan santun, berbudi bahasa, jalan tunduk, suara pelan. Apasal ikut perangai papa ni ha?

HAHAHA


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

MuNsYi SaMa said... [Reply to Comments]

jangan tunduk ke jalan tunduk?hehe

budak2 bese la kak. :)

viruspadu said... [Reply to Comments]

seb baik kasik tahu hehe

+ aisyah + said... [Reply to Comments]

haha. muka anoi macam pasrah je,macam cedera parah.. pape pon,comey! :)

I n n z said... [Reply to Comments]

Anoi men sambil teringat zack zukhairi kot. 2 y tejatuh 2. Hehe..

rohairy said... [Reply to Comments]

sama mcm c kecik sy....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^