Follow Viruspadu

Wednesday, September 15, 2010

Rezeki Virus Cinta ~ Spread The Love

Berita ni macam dah basi sikit. Tapi untuk kenangan saya blogkan jugak :) yey Saya menangggg. Walaupun tempat ke dua kan. Siapa nak bagi weiii. Terima kasih churpchurp

Rezeki churp-churp. Rezeki twitter :) Rezeki Raya nama dia ni :)

Tahniah buat pemenang lain :)

Saya penah belogkan macam mana nak Jana Pendapatan Melalui Twitter kan. Saya dah dapat dah hasil dia. Korang bila lagi. Cepat2 pegi register ek.

Yeay! Sukanyaaaaaaaa.

Untuk register churpchurp klik sini ye.


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

Eyriqazz said... [Reply to Comments]

tahniah..wah,lumayan..saya dpt consolidationje..rm100..tapi berbaloi2..

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

wah...lieza harus buat jg ni...

viruspadu said... [Reply to Comments]

GTO,
ui banyak jugak tu, sape nak kasikkk ye tak

lieza,
buat sekarang oooo. lumayann

Thristhan said... [Reply to Comments]

That's cool :)

viruspadu said... [Reply to Comments]

tq thristhan

CikLilyPutih said... [Reply to Comments]

jelesssss! nak jugak lah







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^