Follow Viruspadu

Tuesday, September 21, 2010

Tak Ada Logika

Lokasi: Kat rumah kakcik

Watak: An-Nisa dan Mama

Nisa: Mama, tadikan kakak merah ia tumpahkan air dalam bilik ia
Mama: La habis la basah. Kakak tolong lapkan balik tak?
Nisa: Tak mama
Mama: Kenapa pulak?
Nisa: Kakak Merah cakap takyah lap, biar je
Mama: La kenapa pulak, nisa lap je lah, basah tu, nanti meleket2
Nisa: Mama, Kakak Merah cakap tak payah mama, kakmerah cakap nanti semut kan ada nanti semut tu jilat-jilat kering la air tu mama

?????

hahahahahaha

walaupun jawapan tu tak terfikir dek akal saya, tapi saya kagum oooo dengan jawapan tu haha. Memang malas tahap superpower betul tu hahahaha

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

14 komen[s]:

lily lotus said... [Reply to Comments]

hahaha..tetiba semut jadi mangsa keadaan

Ceera said... [Reply to Comments]

pemalas sungguh merah tu..

princess_eryna said... [Reply to Comments]

siapa itu merah??.. adakah dia ada kena-mengena dengan mak merah???...hehehe

miMiE aZiMaSK ^V^ said... [Reply to Comments]

siapa kak merah tuh jemah?

viruspadu said... [Reply to Comments]

kakak merah = http://www.viruspadu.com/2010/09/beg-raya.html

SURIA AMANDA said... [Reply to Comments]

semut jugak dapat nama..bijak2..

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

tu dia minda ank...

soclose2213 said... [Reply to Comments]

arrrrr eeiiii tak aci semut plk jd mangsa.-___=

hamzah ian said... [Reply to Comments]

rajin betol kak ni update.. hehe

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

owehhhhhhh jawapan super yakin...

Emmy said... [Reply to Comments]

bagus kakak merah! bagi ajaran sesat selalu kat cica kebena nanti budak2 ni bila dah besar pjg anak dara mesti kena balun baru leh masuk dapur....hahahaha....genius...

MieZa said... [Reply to Comments]

saya pon pernah terpikir mcm tue...haha

nasaoji said... [Reply to Comments]

budak2 skang...mmg pkran bercabang2.. ;)

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

agak genius si merah itu...hakhakhak







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^