Follow Viruspadu

Wednesday, October 13, 2010

Adakah korang di antara golongan mulut cabul?

1. mengata belakang

2. depan baik gila, belakang macam haram

3. mengata orang tapi kau yang lebih

huishhh..ke ada tambahan lagi?? hehehehe!

aku pun tak paham kan kenapa nak mengata orang yang kite tak kenal...tak kenal pun, tapi kutuk bukan main lagi, macam la kau tu tinggal sebumbung kan,jiran pun bukan..hehe!

paham tak? sebab tu la aku malas nak rapat-rapat dengan orang ni,lebih baik orang tu tak kenal kita, then mengata kita...perasaan tu boleh bla lagi..dari kita kenal orang tu, depan2 baik gila, tapi dia kutuk kita kaw2 kat belakang kan..perangai macam celaka... :P

ok sila jangan berperangai celaka dan murah, saya tak suka...entry ni sebenarnya untuk gelak2, hahahaha!

hei korang yang baik tak yah nak terasa pulak, biar tak dikenali asalkan baik hati...jangan dikenali tapi bawak mulut macam ayam betina bertelur...ada paham???

sori, tak boleh tahan la..hahahahaha!

ini entry kopipes :) gagaga... harap maklum :p

p/s: terkejut tak?

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

20 komen[s]:

Kie-yu said... [Reply to Comments]

hehe
kopipes rupenye
wat saspen jek :D

ColLin bukan nama sebenar.. said... [Reply to Comments]

terkejut sangat.. tapi banyak orang macam tu z.mah, yang x boleh tahan kawan baik sendiri kan..

mia said... [Reply to Comments]

ehhee..nice sis..but pedas sgt..haha

Mrs.Imran said... [Reply to Comments]

lumrah manusia...tak mengata tak sedap hidupnya...ibarat taubat cili la...pedas tp nak jugak...

suzzsuzie said... [Reply to Comments]

laa...kalau i marah betul kopipes yang ni je boleh tak?

Honeyvsbee said... [Reply to Comments]

Hahaha. . .ada yg tk kena la niii. .

nn said... [Reply to Comments]

hahahahaha....
sabo..sabo..
abaikan ajer orang yang mulut cabul nih.. menyampah pulaks...
xbaek ooo..mulut cabut... nanti tempiasnya kena kat keturunan sendiri.. fikir2kanlah...

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

kalau kak jemah buat entry ni, memang terkonfius kejap...memang pelik bin ajaib...kak jemah nyer ayat kan berhemah...hehee

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

terkejut sy..mula2 bc ni bkn mcm gaya bahasa vp...mgkin vp tgh marah kot..rupenya n3 kopipes...

biasalah vp ada je org mcm tu..jgn layan..biar je dia...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

kak vp btl2 mara ni..jrg tgk akak mara2...

princess_eryna said... [Reply to Comments]

tuh laa manusia kan???.... kdg2 termengata tanpa niat...hehehe...

bile kite tgk paper.. ade gambo artis seksi... on the spot kene kutuk kaw2 kan??..padahal kite x kenal pun dia....

x tau laa nak boh dlm kategori mane??.... SS kot??...hahaa... tetibe jerr...

syeka sweetheart said... [Reply to Comments]

awak melaser ek ari ni..
hehehe xpa2 skali skale
kene lepaskan..

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said... [Reply to Comments]

i cant stand org yg bermuka2 nie...
depan kite puji melambung...as if kita laaa paling agong...
blakangggggggg kaluuuuuuuuuuuuuuuu!!! kite la yg paling busuk dlm dunia! ;p

this type of person, not worth to be friend with...
:)

Pnut said... [Reply to Comments]

weiii ape ni..suspen tau... cubit kang...
kusss semangat...

aSmiDar said... [Reply to Comments]

Huhh..tekejut...
kak jemah tak penah pon ade entry gini sblom ni..ehhh..ke ade??
hikss

nasaoji said... [Reply to Comments]

kt tak memahami org2 seperti itu...tak memikirkan putaran hidup..

Aida Effarina said... [Reply to Comments]

patut laa rasa macam pernah baca entry ni kat blog sis sepet semalam. =)

GrEeNLaicY said... [Reply to Comments]

gilerrrwwww terkejuttttttttttt...suspen kucin jap ai. Jemah yg gemalai leh emo-emo...kusss semangat~~~sib baikk kopipes nga nga nga

IBU KUMBANG said... [Reply to Comments]

terkejut nok.. tetiba je tukar, ayat pun len mcm.. kalu kopipes tu okla..

Bee said... [Reply to Comments]

x pernah bc entry marah VP..nie first time!...mcm lawak ajer..
Tp serius org mcm nie xleh wat kawan, kawan sendiri pon dia nak kata!...ish2...tak elok..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^