Follow Viruspadu

Sunday, October 10, 2010

Alhamdulilah. Matlamat Semakin Hampir

Salam,

Hari ni saya bangun pagi dengan senyuman.

Sebab sabtu malam ahad saya bukak fesbuk lalu ternampak mesej dari seseorang. Memang saya tak sangka.

Pagi tadi kitorang pun berkoling-kolingan (call). Macam dalam mimpi saya boleh cakap dengan beliau dalam fon. Macam mimpi oooooooooooooo (tp jangan lempang cubit kakjemah ok. sebab ahkakkkkk tahu ini bukan mimpi hahaha)

Nak share dengan korang skrg tak boleh lagi. Tunggu nanti jadi betul-betul baru kita kasi gegarrrrrrrrr ok.

Doakan saya berjaya :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

Honeyvsbee said... [Reply to Comments]

Ape tu? Gegar cepat2. .muge bejaya walo ape pun ye kak jemah. .eheh

Honeyvsbee said... [Reply to Comments]

Ape tu? Gegar cepat2. .muge bejaya walo ape pun ye kak jemah. .eheh

-Misztake- said... [Reply to Comments]

wa wa wa..
kak jemah saja nak kasi saspen pulak..
xpe2.. kami tunggu berita baik ni ya..
:)

CikLilyPutih said... [Reply to Comments]

mintak2 lah jadi ek...

nasaoji said... [Reply to Comments]

acewahh..jd duta ape ni kak?...

xsabau nah kapoci.. ;P

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

matlamat nk jd suri rumah ke vp?ni mesti dpt projek baikkkkk punya..gud luck vp...

~ SRI BRIDAL ~ HOUSE BOUTIQUE, KAJANG , SELANGOR.~ said... [Reply to Comments]

sy tau..

sy tau...

ehehehe...

princess_eryna said... [Reply to Comments]

bikin surprise laa plak c jemah nih...

Mulan said... [Reply to Comments]

Mah ,
Jemah bolehh kan ??? ** Wink Wink ..

BenangQasih Collection said... [Reply to Comments]

jemah..eceh, panggil jemah je pulak..boleh la ek..sbb saya lg tua nak pggil kak jemah tak sesuwaii lak..:)
saya silent rider jemah..hari2 bukak blog jemah tau.cuma tak tggl komen je.
apa2 pun jemah buat..harap semuanya ok ye.suspen lak..cepat le bagitau.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^