Follow Viruspadu

Wednesday, October 06, 2010

Kad Seribu Makna

Terima kasih officemate ku. Ni yang buat saya sayang korang banyak-banyak ni :)


Ucapan besday very the touching tau.

Paling tak boleh blah yang membuatkan saya baca terus tergelak:
"Pakai fair & lovely eh?"

hahaha tetiba kan :p

Siapa punya ucapan ni lebih baik mengaku!!!



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

z a w a n i b a d r i said... [Reply to Comments]

comel lah officemates kak jemah!

appledia said... [Reply to Comments]

Sangat KIUTlah opismate mu kak jemah!^_^

littlehumblelynn said... [Reply to Comments]

besday ku 17/9..selang sehari nampaknya kita..

makdara TERdiva said... [Reply to Comments]

wah! bestnye dapat kad..kad je ke?? hadiah ???? :P

nasaoji said... [Reply to Comments]

kaler kulit muka ngn tgn kak jemah berbezakah smp opismate komen gtu?..hehehe.. ;)

ori kan....gebusss jer.. ;p

dd dudu said... [Reply to Comments]

hepi belated besday kak vp. huhu siper lambat gilerrr wish


akak jgn mara, akak kene tag dengan saya. rujuk entry
"bila mula rasa suka" di blog saya k, tataa

mekchu said... [Reply to Comments]

ala... malu nak mengaku.......

princess_eryna said... [Reply to Comments]

nak tanye soklan yg same.... "pakai fair & lovely kerr??".... hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^