Follow Viruspadu

Monday, October 18, 2010

Kasih sayang adik beradik

Masa ni saya sedang memperteamworkkan diri di PD. En.laloque memang cekap jaga anak. Itu memang mengkagumkan saya. Tadi ternampak gambar ni kat fesbuk dia. Terus mata berkaca. Tsk.

Anoi memang dalam kereta suka baring berpangku macam ni. Dia suka tido macam ni. Alahai nisa, pandai nya layan adik.

TERHARU


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

appledia said... [Reply to Comments]

Pandainya...dia

e.t.t.y said... [Reply to Comments]

an nur. pinjam pipi boleh??

nisa sudah! said... [Reply to Comments]

name nisa mmg mcm tu kak..
bgs kan..huhuh
baik anak2 akk ni..
tgk lar mak nyer...
lmbut mcm siti nurhaliza

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

alahai pndainya nisa..tau dia fungsi sbg kakak yer..untung anoi..

NUR AIN ZULAIKHA said... [Reply to Comments]

seronok nyer ade kakak...
huhu

princess_eryna said... [Reply to Comments]

anoi masih hisap puting kosong erk???...

nasaoji said... [Reply to Comments]

alalala...saya pun turut terharu..

nisa memang nampak matang..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^