Follow Viruspadu

Friday, October 22, 2010

Mata bertentang mata

licin kau!

Akibat terkenang-kenangkan entry ini maka kitorang pun menerjah lah kedai makan ni. Nak makan mee kolok punya pasal kannn.

Ehem, diorang jemput saya dan rakan-rakan untuk hadir pembukaan cawangan baru di nilai. Tapi lepas solat jumaat. Keje lol.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

iema... said... [Reply to Comments]

hehehehehehe...

Comel betuL anoi ngan papanyaaa....
dah mcm orG bercinta plak...

no need to reveal said... [Reply to Comments]

VP, cawangan baru dia kat nilai kat mana?? sebab i pun nak tryla u hehe

princess_eryna said... [Reply to Comments]

da bukak cawangan baru kat nilai??.. kat area mane erk??..da dekat skeet da tuh....

aiDieNa said... [Reply to Comments]

Merasa makan mee kolok maser celebrate birthday ketua jabatan kat sini aritu.. bih kurang soto kita.. cuma mee nyer asal dari Sarawak.. sedap jugak kan..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^