Follow Viruspadu

Sunday, October 03, 2010

Menang eh :)

Bagi korang tengok sikit-sikit dulu. Sok-sok kita buat entry penuh baikkk punya panjang berjela-jela key :), gambar menimbum-nimbun tuuuu.

Agak-agak saya menang apa?


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

26 komen[s]:

Watie Abd Rahman said... [Reply to Comments]

alahai vp, santeknye kamuuu...

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

mesti vaseline contest kot mah... memang dah macam artis betul dah kamu mah oi.. ahaks...

aSmiDar said... [Reply to Comments]

mesti vaseline contest tu..
dah baca entry tu..mmg patut menag pon..
cantik la kak jemah lam gambar tu...

nuyulaisy said... [Reply to Comments]

cantiknya akak....

miss mumun said... [Reply to Comments]

Tahniah kak!!
cantek la akak.. ingatkan artis mana td.. =)

.ayu. said... [Reply to Comments]

mng contest vaseline kot kak jemah..
hehe..santek ooo baju ;) cun2..

iCaLoVeZiE said... [Reply to Comments]

wah jemah, sponsor sikit losyen eh?

akiss ferrero. said... [Reply to Comments]

cantiknya kak jemah smlm ye :P

Leen said... [Reply to Comments]

canteknya kak jemah... fewit fewit...

EraNaZeErA.. said... [Reply to Comments]

cantiknya... vp... nampak ayu je... kurus lagi....

joijoi80 said... [Reply to Comments]

dapat saguhatiker?

Chika Chika said... [Reply to Comments]

Kak Jemah canteknya!

CikLilyPutih said... [Reply to Comments]

kite tau ye yeah!

hamzah ian said... [Reply to Comments]

gua menang.. sebab kulit ku putih dan suci.. hahhahaa

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

saper artis baru yg pk tudung tu?? santek laaaaa....hehehe wahhhh cantek3...

alahaii nape ahpek sorg tu pk t-shirt n suar fendek jek? siap pakai slipar lg tu aaaa...

Darkbatman said... [Reply to Comments]

haha.. dia cantik mlm td..

Mya said... [Reply to Comments]

combination warna pink dan putih.
i loike...

kak ina kl said... [Reply to Comments]

memang vp ayu gituuuuu..suker tgkkk

akmal said... [Reply to Comments]

saguhati entry vaseline..
mmg terrbaek..rmy lg y kalah di belakang anda..congrat!!
er,cantik ahkak pky gtu...weee~~~

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

tahniah vp...menang apa yer?dress paling cntik mlm tu kot....vp cantik sgt...

SURIA AMANDA said... [Reply to Comments]

menang jugak eh vaseline contest tu..tahniah jemah...

mekchu said... [Reply to Comments]

malatop kembar ku.. ehh.. pakai la cenggitu datang opis.. masih ikut pekeliling apa..

princess_eryna said... [Reply to Comments]

menang vaseline contest la tuh...heheee...congrats...congrats...

lily lotus said... [Reply to Comments]

phewit :)...tak tidur malamlah husband u sis..hehehe

Sumijelly said... [Reply to Comments]

wah..jeles...jeles....
hehehehe

Tahniah la yek...

Sumijelly.com

nasaoji said... [Reply to Comments]

tangga ke baper?..cepat le kak, buekkan n3 nih.. ;)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^