Follow Viruspadu

Friday, October 08, 2010

Pakcik Menang Moto



Bukan Moto saya


Dia eksen ooo ada moto baru

Kita nak snap gambar pun marah

Nak tahu sebab apa?

"Jangan!!! Nanti karat cat moto ayi kena flash kamera tu"

SIOT!!! kan.

HAHAHAHA

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

Tn.Punya said... [Reply to Comments]

sapa bagi moto free ni..hehehe

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said... [Reply to Comments]

muahahahhahahhahaha...siot gilerrrrrrrr!!!
cakap kat dia takde makne nye!!!

Ceera said... [Reply to Comments]

sengal gile ayie...

princess_eryna said... [Reply to Comments]

jwpn yg sgt sengal... hahaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^