Follow Viruspadu

Thursday, October 07, 2010

Tak tercapai dek akal Part !!

Situasi: Dalam kereta menuju balik ke rantau.


Nisa: Mama tengok tu
Mama: Apa dia
Nisa: Ni, mama tengok jari anak panah kakak ni tunjuk mana
Mama: Apa dia nisa, jari apa?
Nisa: Ni, ni, jari anak panah kakak ni
(lalu menunjukkan jari telunjuk beliau)

HAHAHAHAHAHA

Sejak bila pulak "jari telunjuk" tukar nama jadi "jari anak panah" ni nisa oi

HAHAHAHA HIBURAN MALAM INI

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

soclose2213 said... [Reply to Comments]

gelak sama2..=.=

aSmiDar said... [Reply to Comments]

hahaha..macam2 nisa ni..:)

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

itu budak bijak namenyerr...comel!

Aida Effarina said... [Reply to Comments]

haha anak panah pun ada jari ek. nisa.. bijak nya dia. =)

talkwithmykeyboard said... [Reply to Comments]

hahaha..
comel tau nisa nii..
pas ni anoii plk..lg la mcm2 prangai..hhi

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

hahahahhaha....klaka lah...xpe learn from mistake gitu...

princess_eryna said... [Reply to Comments]

jari anak panah ye??..hehehee....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^