Follow Viruspadu

Wednesday, October 13, 2010

Top Referrer

Penghargaan buat semua :) Top referrer untuk bulan lepas [september 2010]. Saya kopipes dari Analytics Nuffnang :)

ReferrerHits
http://c33ram00n.blogspot.com/7060
http://peejburhan.blogspot.com/3804
http://sepet88.blogspot.com/2763
http://maituty-90.blogspot.com/1897
http://www.blogger.com/home1693
http://kasihaleeya.blogspot.com/1364
http://www.blogger.com/home?pli=11063
http://aisyahamsyar.blogspot.com/595
http://ceritapnut.blogspot.com/483
http://www.peejburhan.blogspot.com/447
http://www.sepet88.blogspot.com/352
http://www.c33ram00n.blogspot.com/309
http://www.google.com.my/search?q=viruspadu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=...304
http://ladyverde.blogspot.com/301
http://miszjanuary.blogspot.com/249

korang salah sorang?

Jutaan terima kasih saya ucapkan. *nanges*

Terima kasih
Terima kasih
Terima kasih

Blog list kakjemah [at] vppinkytouch.blogspot.com :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

Honeyvsbee said... [Reply to Comments]

Takde pun, tapi sama2 jugak ah! Hehe

maiTuty said... [Reply to Comments]

eh eh sy ada lah...hehehhe

mieoney said... [Reply to Comments]

owh byk kalinya saya... =p

princess_eryna said... [Reply to Comments]

nampaknye daku x de dlm senarai laaa.... kene usaha lg nih...

nasaoji said... [Reply to Comments]

tidak....tapi, tetap berbangga sebab menjadi salah sorg pembaca tegar "hari-hari mau"..= harimauuuuu..nnggaauuummm.... (",)

peej said... [Reply to Comments]

*mata kelip2* ;p

Pnut said... [Reply to Comments]

ye saya salah sorang..
*angkat tangan lambai-lambai ala-ala ratu kebaya..*pitam, ratu kebaya gemuk..hikss

hilda said... [Reply to Comments]

wah!! terasa dihargai.. lagi lagi kalau kak jemah buat majlis sepetang bersama kak jemah ... minum2 ringan sambil beramah mesra ...

MieZa said... [Reply to Comments]

saya tak de..sedih lah! huhu

Nana Aziz said... [Reply to Comments]

xsgka sy slh sorang..kihkih







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^