Follow Viruspadu

Sunday, October 24, 2010

Video Pemakaian Tudung Lilit

Salam,

Seperti yang saya janjikan, saya akan memperyoutubekan cara-cara memakai tudung lilit-lilit ni. Harap korang semua paham dengan video ni. Jangan gelakkan saya yang neves itu ok. Apa ke benda la ayat haku tu tonggang terbalik hahaha. Belasahhhhhhhhh je la ek. Janji paham sudehhhhhhhh.


http://www.youtube.com/watch?v=mgAkITJy2so

Amacam? OK? Ada paham? Ada Sinang Mau Pakei?

Dan seperti biasa, jangan dipersoalkan kenapa wajahku pucat tak bermekap bermata pelesu bagai. I natural beauty dan the biskut. Tata.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

18 komen[s]:

monamie said... [Reply to Comments]

macam abby abadi laaa ;)

sHiReEn said... [Reply to Comments]

comeynyer suara..... hehehehe

MiZ yNa said... [Reply to Comments]

terima kasih :)

ceera said... [Reply to Comments]

bulu mata pelesu, hahahaha

~~zaa~~ said... [Reply to Comments]

salam kenal..

comelnye kak jemah ni..link kak jemah ye..:D

lily lotus said... [Reply to Comments]

simple dan sonang yor :)

atty's said... [Reply to Comments]

tergelak kty ..pasai bulu mata pelesu tuh..apapun tq ..nanti leh terai

nasaoji said... [Reply to Comments]

bape kali cut kak?... ;)

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

thanx vp...nnti sy try ok...

marinahunny said... [Reply to Comments]

mcm abby abadi lah...sebijik...

Suliana said... [Reply to Comments]

betul la. mcm abby :-) suara comel jek..

mrs e said... [Reply to Comments]

macam sore saida akak ct la... merduuuuu..

rupe pun cam ala-ala saida jek :))

Nur -al- Ain said... [Reply to Comments]

kakkkkk.. saya dh try tak gelak, tp tergelak jgk.. akk comelll la ;)

ogy ahmad daud said... [Reply to Comments]

Pheewwwiiittt!!! Cantiknya Jemah..
Tergugat Ratings Akak!!!
Hehehe..
Apapun TQVM sudi menunjukkan cara memakai Hijab Shawl ni & menyokong produk K.ogy..
Luv U Always Dik..Muuaahhhxoxo..

princess_eryna said... [Reply to Comments]

daku ada problem skeet laa VP... muka bulat ku suda bleh disesuaikan ngan tudung tersebut tp.... bile pakai spek mate, tlh merosakkan sgalanye....huaaa....

aKuSayangKo said... [Reply to Comments]

kelassss kak jemah

Nama Saya Azimah said... [Reply to Comments]

mak ai,tetibo den rasa mcm jemah berbicara denganku..hehe..Utk pengetahuan puan jemah,saya telah membuat blog sebab saya nak komen kat puan jemah nye blog..maka dengan ini saya menyalahkan puan jemah jika selepas ini saya asyik memblog aje..sekian, Saya Yang menurut perintah

~ fiza said... [Reply to Comments]

alahai....chumillnyer akak nih hehe

thanx kak, tips berguna sbb br sy th skrg y pntg innernya hehe klu x, bulat bam2 muka saya hehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^