Follow Viruspadu

Tuesday, November 16, 2010

2nd Batch Yang Menanti Kepulangan 1st Batch Yang Tak Pulang-Pulang

Ini lah aktiviti mereka yang menanti dirumah dengan penuh kesabaran ehem. Gambar mereka sikit je tapi gambar anak yang lebih :p Menanti nanti akhirnya ketampi. (nak jugak ada bunyi i i tapi perkataan tak sesuai langsung, apakah ketampi tetiba hahahaha)

uteh dan anak-anak buahnya

tengok anoi dah pakai baju dan seluar nisa. Padahal baju2 tu nisa masih pakai sampai umur 3 tahun hahaha. hebat anoi ooo


darwish mata bulat




hahaha kelakar tengok dorang berdua ni

anoi tak boleh join sebab bawah umur dan bakal menyusahkan dorang bermain. jadi tak geng hahaha

"takpe, takpe... tunggu la anoi habiskan air kotak kakak" hahahaha

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

comelnya budak2 tu..seronok tgk dorang main...nmpak anoi dah besar lah...

eT said... [Reply to Comments]

comel jek budak2 tuh..huhu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^