Follow Viruspadu

Tuesday, November 23, 2010

Cerita lucu

Ayat adalah tokoh tambah dan reka sendiri hahaha harap maklum

"pakcik, mouse ni, ada roda di tengah-tengah ni, boleh pusing-pusingkan dia untuk skrin ke atas dan ke bawah"

"ooooooooo mouse pun ado ponggoli eh"

hahahaha

"mouse ekau takdo ponggoli, den ado"

hahahaha

(read: ponggoli = penggeli = geli-geli)

Hei, tak tercapai dek akal!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

iswatie "colours of life" said... [Reply to Comments]

hahaha....jap nak refresh balik pengalaman ajar warga emas pasai komputer nih

zino said... [Reply to Comments]

tak lamo lagi ghamai la yg tak ke ladang asyik FB je hehe

Solly Salihah said... [Reply to Comments]

HAHAHAHAHAHA

lucu la Pakcik itu!

mekchu said... [Reply to Comments]

gagagugugigi.. sib baik tak tau atok yg mana ckp cam tu kan.. kenangan.. manissss sgt..

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

he he he...comel je pcik tu ...agaknya vp gelak xhingat kot ms dpn2 pakcik tu..:)

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

saya dah gelak tak hengat dah ni. lawak aih!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^