Follow Viruspadu

Wednesday, November 24, 2010

Cikgu Jemah

Kenangan Manis, kenangan yang mesti dikenang :)





Saya memang suka mengajar. Tak tahu kenapa dari dulu saya suka mengajar. Tapi rezeki saya dalam bidang pendidikan takde lagi. Mungkin Allah ada perancangan yang lebih hebat untuk saya :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

mekchu said... [Reply to Comments]

sungguh2 tau pak engku nak 'tegur dinding' hari tu.. dorang mmg menghargai kita kan..

eYaNacOMeY said... [Reply to Comments]

alaahhh..comey sungguhhh!!!hehe.. tetibe sy terjumpa FB ketua kg sndr.. Ketua kg Baru, PD..hehe.. Tok ketua satu lorong dgn sy dh ade Fesbuk!!cayalahhh!!!

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mesti vp terharukan bc fb tu...
sy pun mmg minat mgaja nie tp xde rezeki dlm bidang pndidikan...

SURIA AMANDA said... [Reply to Comments]

wah...jadi cikgu pulak Jemah yer...Tg Agas kat Pasir Panjang PD kan?

strawberi said... [Reply to Comments]

samala kita..hehe...skang jd cikgu IT je la..ngajar fb..ngaja blog kat murid2 besar..hehe

lily lotus said... [Reply to Comments]

tumpang bangga for you :)

e.t.t.y said... [Reply to Comments]

terharu kak....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^