Follow Viruspadu

Thursday, November 25, 2010

Disney: Rapunzel: A Tangled Tale


Cerita best giler korang mesti kena pegi tengok ok.

Saya dah tengok semalam. Siyes Best. Esok saya buat entry penuh ek.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

MieZa said... [Reply to Comments]

saya pon rasa cte nie mcm best...tak sabar oh nk tgk..hihi

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

wahhh dah pegi tgkkkkk???.... nk g jugakkk

mummy_ayu said... [Reply to Comments]

best ek..nak tgk jugak...ok tak kalu bawak Ian?

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply to Comments]

my bed storiess waktuu kecik2 suke suke sgt2..:D nnt fifiey nk g tengok juga laah!:D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^