Follow Viruspadu

Thursday, November 25, 2010

Eh Eh Mengidam :p

Entry lepas:

Lepas makan kek terus balik.

Terlalu lah depan kedai makan dan ternampak amoi tu makan mee kari pakai chopstik

gulp! sedapnyaa...

"pa, nak makan mee kari pakai chopstik pa"

lalu mendapat pandangan tak boleh blah dari suami. mungkin dalam hati dia cakap "kau apahalll" hahahaha.

*********************************

"Hari ni kita pegi paksen ek, nak tgk baju anak jap"


dah sampai paksen

"eh nak tgk kasut lah"

hahahaha

tetiba

"nak makan mee kari pakai chopstik"

hahaha selagi tak dapat kan, selagi tu laaaaaaaa pokpekpokpekpokpek :p

tu dia, muka hepi seorang pengidam :p




nom nom nom nom

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

nisa sudah! said... [Reply to Comments]

eh2..nape x pakai apron???
akk mme hustler ar pkai chopstik..
td mmg xde kesan kari kt tudung..hahha

CouLeur de Chiqu3 said... [Reply to Comments]

wahhh...brpa minit bleh abes makan gune chopstik tu...huhuu

aku super lady said... [Reply to Comments]

xpasal2 saya pun dh ngidam kak jemahhhh!!!!

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

hehehe....berseleraa den tgk.....sodap ke aaa?

Izz Latif said... [Reply to Comments]

~Haha~
comeL lah....!!
(^^)

My MiRa said... [Reply to Comments]

nasib baik internet tengah laju...dapat gak mira sampai sini....lega...alhamdulillah....

myazaraByong said... [Reply to Comments]

makan kat mane ni kak??
nanti nak try jugak..!!
macam best je

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

ni ngidam btol2 ka kak..??

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

ko apahallll!!.....yang tu x bleh blah....betooolll...aku dah guling nih

nasaoji said... [Reply to Comments]

hehe..peel kt pun samer ngn asben..slagi tak dapat, lagi tu berzikir kat tinga dia..hehe..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^