Follow Viruspadu

Wednesday, November 03, 2010

kemas-kemas baju

Alhamdulilah

Anoi dah sihat dah. Nafas dia dah tak berbunyi. Gatal2 kaki pun dah nampak kering.

yahooooooooooooooooooo legalah hati ku


maka dengan itu...



jadilah...


pict google :)


ok nak kena peking baju dulu.

oh la la la la

siapa yang nak deting dengan saya tu. tungguuuuuuu kemunculan ku di sana. (siapa baca fesbuk tahu kot saya nak pegi mana. ehem)


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

cik hani said... [Reply to Comments]

hehehe. jom2.kite g gak esok.. :)

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

hoho..cuti2 msia lg kak vp..

princess_eryna said... [Reply to Comments]

x banjir kerrr tempat jemah nak g tuh???

strawberi said... [Reply to Comments]

langkawi kan..slamat bercuti







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^