Follow Viruspadu

Wednesday, November 24, 2010

Macam mana nak bezakan?



Ye betul. Lihat perbuatan dia. Jangan dengar apa percakapan dia. Sebab dia putar belit putar alam segala yang berputar-putar.

Sampai bila boleh berlakon berpura-pura kan. Satu hari orang akan tahu jugak.

Sekian.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

13 komen[s]:

♥ BIRU ♥ PINK ♥ said... [Reply to Comments]

setuju. kadanag2 lebih sgt bercakap lagi la nmpak nau penipunya, kan?

Solly Salihah said... [Reply to Comments]

btol kak.
Kaedah lain tgk tang mata!
Mata memainkan peranan yang sangat busat!!!

Eyriqazz said... [Reply to Comments]

setuju..sepandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah juga

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to Comments]

betul tu..biarkan jer...lambat laun kebenaran akan muncul jugak...

Izz Latif said... [Reply to Comments]

~urm~
niCe one....!!

CikPuanMiera said... [Reply to Comments]

sape la tu kan?
geram sungguh dengan org camtu.
ish2

zureen said... [Reply to Comments]

sape yang akak maksudkan nie...?

NONIE ABDUL AZIZ said... [Reply to Comments]

setuju VP..suatu hari akan terbongkar jugak siapa dia..

yunz_02 said... [Reply to Comments]

yerps tgk perbuatan dia.. and kalau sy, sy bolayan jek.. hihi..

Arin said... [Reply to Comments]

siapakah dia ek?jeng jeng jeng gejeng gejeng ( sambil nisa background buat drum roll ) .. :)

mygoldpen said... [Reply to Comments]

hi kak VP..second time sy drop comment kat ur blog.

cane nk bezakan?dr percapakan die pn kite leh bezakan - ape yg die ckp tu x konsisten dan diolah2 untuk kepentingan diri dia...

~ SRI BRIDAL ~ HOUSE BOUTIQUE, KAJANG , SELANGOR.~ said... [Reply to Comments]

sy tmbh satu lagi putar.

kentang putar !

lagi satu putar.

"saya nk PUTARRRR lagi abg halimmm!"

;)

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

tu namenyerr mnusia 2 alam..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^