Follow Viruspadu

Tuesday, November 23, 2010

Mengidam ke?

Akibat tengok ceria cerita kartun jepun yang aktiviti petang dia makan kek. Pehhhhhhhhhh mengakibatkan lelehan air liur yang mantap ok. Tak tahannnnnnnnnn.

Korang perasan tak cerita kartun jepun, tak kisah la hagimaru ke, shincan ke apa ke mcm balik je sekolah dorang bukak petiais cari kek kan hahaahaha nampak sangat saya penggemar cerita kartun kan hahaha. Siap hafal.

Pastu cara kartun makan mmg tak boleh blah. Makan 5 potong abis. Macam sedap sangat pulak tu. Adoiyaiiiiiiiiiiiiiiiii

"ma nak makan kek pa"

tetiba terus rikues kan. Macam jadi teringinnnnnnnnnnnn sangat sangat sangat

"jom siapppp"
"nak gi mana"
"jasko la, kata nak makan kek tadi"

oh lalalalalala syiok dpt laki prihatin hahaha

oleh kerana keteringinan melampau. Order 3 jenis kek makan sorang. Melampau!




Siap eserem dengan coklat shake lg. semua manis-manis!


Ha makan la kau sampai muak di sana.

Tapi puas hati.

Nak makan kek punya pasal petang tu melayang RM50 begitu sahaja demi 3 potong kek hhahaha... takpe la kadang2 bukan selalu (pujuk diri sendiri, padahal kesal)

Lepas makan kek terus balik.

Terlalu lah depan kedai makan dan ternampak amoi tu makan mee kari pakai chopstik

gulp! sedapnyaa...

"pa, nak makan mee kari pakai chopstik pa"

lalu mendapat pandangan tak boleh blah dari suami. mungkin dalam hati dia cakap "kau apahalll" hahahaha.

Sekian



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

nsb bek br mkn choc banana tu..klo x mau kecurr jgk ni...kak vp..ade 'pape' ke..??

Emy Omar said... [Reply to Comments]

Betul tu VP kalau cartoon dalam tv tu makan apa pun nampak sedap bebenarkan..wah awak ngidam ke ni?? Hihihi

Sabihah said... [Reply to Comments]

alamak...tgk gmbar2 ni teringin plak nak makan...yum2...

Ismahani said... [Reply to Comments]

ehem...dah bersedia kot nak tambah ahli..!
hehe

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

ni mesti ikut nisa tgk kartun kan...he he he...tp mmg betullah cite kartun jeoun mcm tu..anak sy yg gigih tgk, ibu dia xkose nk tgk.nasib dia xrekues kek mcm vp...:)

~ fiza said... [Reply to Comments]

adusss akak ni membuatkan sy nk cr kek jg hehe

nasaoji said... [Reply to Comments]

kt klu makan mehe2, agak pejam mata je time bayo, tp, pas makan, angkat pungkok, memang rasa..hadooiii...

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

saya pon ngidam kek dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! nak makan kek banyak2 jugak. tp mcm segan. hahahhaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^