Follow Viruspadu

Sunday, November 28, 2010

mr.teppanyaki

warga seremban korang tahu ke kat mana wujudkan mr.teppanyaki ni. dulu ada kat futkot jasko. pastu dia katup tak tahu pasai pa. padahal ramai peminat mr.teppanyaki ni okeh. Sampai hati dia tutup tau tsk. Ada sekali tu teringin nak makan sekali tak jumpa carik :(

siapa tahu kat mana ada kat seremban ni, tolong lah bg tau kakjemah ni haaaa...

kebetulan saya pegi e-curve nak tgk rapunzal tu kan. mmg sampai awal jugak la, kul 8.30mlm mcm tu, perut krok krek. memula nampak laksa, nak makan laksa, jalan depan sikit nampak lak mr.teppanyaki, terus duduk depan dapor hahaha. suka tengok dia masak. macam kagum je. sup sap sup sap dah siappp...



saya mesti pilih set daging punyaaaa... takkan tukar yang lain :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

Tijah said... [Reply to Comments]

nan ado kan? terok betul. nak merasa daging cincang kena pegi pasar mlm je la beli kebab. huhu

SUZIE APAI said... [Reply to Comments]

klu bab makan sanggup je ko yerrr....hiksss

nasaoji said... [Reply to Comments]

mr. tenpayan... ;)

sedap!..tak suker mkn togeh..tp, kat situ...suker lak.. ;)

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

sabtu ritu mkn teppanyaki jgk...sedap!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^