Follow Viruspadu

Monday, November 29, 2010

Tak tercapai dek akal version berapa ntah

Mama, kakak bukak getah rambut mama tau, kakak letak sini
ok

Mama, mama... kakak bla bla bla (tak dengar sbb malas layan)
ok

Mama, bla bla bla bla (ntah apa dia ckp, leka tgk laptop)
ok

zrap...

eh...

Nisaaaaaaaaaa kenapa gunting rambut mamaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

19 komen[s]:

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

mama yg ckp okkkkkkkkkkkkkk!!!!!!

ceera said... [Reply to Comments]

padan muka, haha

Fariq said... [Reply to Comments]

hahaha...
sian si mama,,,
laen kali dgr budak2 nak ckp..

MAPPIAU said... [Reply to Comments]

laaaaaaaaaaaaaa....kesitu pulak...haru haru...hahahahaa..

me suya said... [Reply to Comments]

lorr plak dah..
lawak la cica ni..gunting balik rambut die.. hehehe

shiela said... [Reply to Comments]

haha..kan dah kono :p

vagg© said... [Reply to Comments]

hahahahahahahahahaha.
adoi la.
bab leka ngan laptop ni saya pon hahaha. afi kdg2 dia marah kalo tgk saya nk pgang laptop.
kalo nk nyusu, dedua tangan dia pegang hahaaha nmpak sgt

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

wakakakakaka!!!.... jgn sembarangan OK mama...

EraNaZeErA.. said... [Reply to Comments]

la...byk ka yg nica gunting... sian mama.. tula mama tak moh dengar apa nica ckp..kan dah kena. sabar jelah... :D

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

wakakakak... klu mak akak kan.. dia akan cakap.. PADAN MUKA KO!!!.. lenkali ko layan lagi laptop dari anak sendiri... wekekekke.... itu nasib dia gunting rambut... kot dia gunting jari ke.. menjeriiit.... wekekekke.... cica..cica... ada je...

Watie Abd Rahman said... [Reply to Comments]

ya ampuuuunnnnn~! haha.. mama leka la tuh ngn lappy smpai ank mntak kebenaran nk gunting wambut pon x dgr dah..

*Tinie* said... [Reply to Comments]

hahahahahha.....agak2 nisa gunting rambut Jemah style Korea ke Jepun ?

imz said... [Reply to Comments]

adeh..tak sengaja la mama..hehehe

mAmAbuDaK said... [Reply to Comments]

yessssss nisa...hak.hak.hak.. mama da kena

ibuafiqahhuzaifah said... [Reply to Comments]

hahahaha....
mmg lawak la kak...
sabar byk2..

SURIA AMANDA said... [Reply to Comments]

kan dah kena..leka lagi..betul ke dia dah cantass rambut jemah?

~ SRI BRIDAL ~ HOUSE BOUTIQUE, KAJANG , SELANGOR.~ said... [Reply to Comments]

hakhakhakhak...

hakhakhakhakhakhak...

adoi,barai gelak sy.

=))

~ fiza said... [Reply to Comments]

hahahaha
adoiila cica ni...buat org gelak sakan haha

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

adess...haruuu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^