Follow Viruspadu

Tuesday, November 09, 2010

Target kita 2 juta. MLM MLM MLM hahahaha

eh taklah, bukan MLM ek tolongggggggggg sikit hahahaha... walaupun gambar saya tetiba ada dalam ahli vip ntah-apa-apa-ntah punya MLM ... minggu depan ko tak keluarkan siap kau!

ehem 2 Juta kini hampir. :)

I LIKE LIKE LIKE

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

appledia said... [Reply to Comments]

Cayok kak jemah!

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

huish

tak tercapai den hakhak

tahniah kak jemahhh

kekekekek terus success okkk

Iyiana said... [Reply to Comments]

2 juta.. kalo konvet pada rm, ley beli 1 rolce royce.. ka ching!!

princess_eryna said... [Reply to Comments]

ntah bile daku nak capai...huh..

cik hani said... [Reply to Comments]

wahhh...akak..dh 2 juta ni....banyak2.tahniahhhh! hehehe.

JAI said... [Reply to Comments]

Perghhh..dah dekat 2 juta peminat ko jemah..hehe...tahniah wehh..kena buat kenduri doa selamat nie..kang suruh eyriqazz tolong bacakan..ahaks...

kak moon said... [Reply to Comments]

hahaha... nnti den tlg capture screen... tu pon klu smpat la.. hahah....

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

perghhh....2 jutaa tuuuuu...!!!

kak moon said... [Reply to Comments]

alamak.. dah terlepas 849 orang la kak jemah... terlupa nk PS... hahaha..

+ aisyah + said... [Reply to Comments]

baru berangan nak jadi org yg ke 2juta, skali dah lebeyh dahhhh







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^