Follow Viruspadu

Sunday, December 26, 2010

Dah besar sikit nanti mesti macam kembar


Baju anak-anak saya yang stylo itu adalah dari kedai nini3poseng, harap maklum :p

kalau budak 2 orang ni dah besar sikit nanti, macam nisa 10 tahun , anoi 8 tahun. Badan kan masa tu besar lebih kurang je kan. Mesti macam kembar kan.

Eh tadi dalam kereta kan, nisa telah membuat cubaan memintak adik lagi sorang ok

"kakak nak adik lagi satu papa, nantikan, adik kakak tu, nama ia, Anoi ke II"

hahaha boleh macam tu uols nama adik nisa lepas ni kita buat sistem numbering je hahaha


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

akmal said... [Reply to Comments]

hahaha..nasib anoi xmintak kakak nisa keII n so on..ahaks~

Atiqahtuty said... [Reply to Comments]

konfem! sebab saya n adik perempuan saya pun orang selalu cakap kembar. takpun konfius mane satu kakak mana satu adik sebab adik lagi besa dari kakak he3. tengok anoi makin semangat je badan dia kan ada potensi tu ;)

SUZIE APAI said... [Reply to Comments]

okey...sdh sampai masa tambah la tu..

gurlz.sinderella said... [Reply to Comments]

comel jea nisa request adik lagi :P

Azrine Razak said... [Reply to Comments]

Nisa iras En Laloque..Anoi cam muka VP. Dua2 cumil!

EraNaZeErA.. said... [Reply to Comments]

wah.. mmg tokoh kakak yg baik nih.... :D

Suliana said... [Reply to Comments]

hehe. jom kak jemah, saing baby 2011 plak. hehe

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

nica mmg kretip...ade jekk idea peliks2.die nk bg ekk...

nway..pic sgtt comel..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

ehem..ehem...xmo tambah lagik ker kak jemah?? dah besau anoi tuh...hehehee

MieZa said... [Reply to Comments]

anoi kedua...hahaha kelakar lah nisa nie..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^