Follow Viruspadu

Friday, December 10, 2010

Dah Tak Berbau Lagi

Sekarang saya dah pakai bio zone okeh oh la la, korang ada ke? (sambil buat muka belagak :p)

Korang tahu je la kereta saya ni macam2 bau pun ada, sampai nak kasik orang tumpang pun dah malu. Dengan bau anoi muntah la, makanan tumpah la, phew berkepam! hapak!

lepas pakai bio zone ni, segar bugar dah kereta saya...

hoyehh i like...

beli kat ceera je senang, harga dia RM175 je uols.

Nanti la saya buat entry penuh bio zone ek.

kalau korang nak beli kontek je ceera, dia ada jual Bio Zone ni. samada masuk blog dia kat http://c33ram00n.blogspot.com/ ataupun emel dia ceeramoon@gmail.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^