Follow Viruspadu

Monday, December 06, 2010

Henpon masuk air... tsk

pagi tadi...

saya bangun pagi, ceh memang la kan hahaha

saya pandang henfon saya bawah buaian anoi, mcm biasalah, memang kat situ kedudukan dia. tak perasan apa, terus bangun buat benda2 biasa...

bila dah siap2, nak kemas2 beg, capai enset, tetiba nampak enset bertakung atas bantal. bantal tu kalis air ke apa air boleh bertakung atas dia. adoiiiiii...

tapi saya tengok enset saya bernyawa lagi... so igtkan selamat lah.

sekali pelik je, apsal sunyi je enset saya hari ni. bukak2 henbeg, tengok telifon dah ter off dah weiiiiiii...

lalu saya pun panik dan membisingkan keadaan kat opis,


lihatlah bantuan yang datang bila kakjemah merengek2 telifon dia basah hahaha...

thanxs en. S (ceh nama glamer tau)

esok la baru saya on balik. tak yakin la nak onkan sekarang...


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

17 komen[s]:

luvmum said... [Reply to Comments]

huhuh masuk air..hp sy plak rosak huhu sadis tul rasa.kalau sy tokey balak dah bli 10 dah hp baru leh bagi jemah satu huhuh..

♥ BIRU ♥ PINK ♥ said... [Reply to Comments]

huhu mungkin mintak dibeli baru kot.. iphone4 ke..ehem ehem ;)

Siti Fatimah said... [Reply to Comments]

soalan, bertakung air apa? eheheheh....

nasaoji said... [Reply to Comments]

hahahahaaaaa...gelak den!....

nasaoji said... [Reply to Comments]

ehh..kak, saya gelakkan barang yg en. s tu guna ek..hehe..gedabak tu..

Fariq said... [Reply to Comments]

patutnye kalo dh masuk air kne kuarkan batri cepat2,, pastu keringkan... kalo biar je tu yg weng2 tu..

Warkah Dari Laut

honeyvsbee said... [Reply to Comments]

henpon masuk air jangan on...bahayez

atty's said... [Reply to Comments]

besarnya hairdryer ke apa tuh ..

mekchu said... [Reply to Comments]

patut ada vakum tu dlm bilik operasi banjir nih.. hahaha..

Cik Mieyrarif said... [Reply to Comments]

makk oii besa gile blowdryer dia

mAmAbuDaK said... [Reply to Comments]

huh! sentap...T_______T...terus (belari naik atas umah).....hampon ku nyawaku....

Emy Omar said... [Reply to Comments]

Tu lepas betul2 kering tu insyallah selamat..eh..tapi macam mana blh kena air tu VP?

aZLiNa aZiZ said... [Reply to Comments]

Kak, henfon masuk air....sungguh sadis rasanya. Tak pe, iphone kan ado. hehehe. *beli la...beli la...beli la...wakakaka. :DD

Nurul Aqila said... [Reply to Comments]

go go go henpon baru~!

<(^.^)Y

princess_eryna said... [Reply to Comments]

ape lg???...sila laa dptkan blackberry skrg...eceh!..

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

ade chance dpt hp bawuuu kak...

az1ra said... [Reply to Comments]

keluarkan bateri pastu try benam dalam beras semalaman...InsyaAllah boleh pakai balik pastu....saya dulu berjaya la...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^