Follow Viruspadu

Thursday, December 23, 2010

KRUmania



Dah lama janji nak buat entry ni kan muahahaha, biasalah malas menyelubungi diri ewah

tp bila bidadari maklang 3 posen dah buat entry keberanganan beliau masa zaman muda remaja jiwa berkeladak tu macam kelakar giler haha, Oleh yang demikian terpanggillah saya nak menyiapkan jugak entry ni hiks

Dulu saya minat KRU. sekian.

Tak tahu kenapa minat, mungkin sebab dah ramai sangat orang minat 4u2c maka saya nak nampak macam unik lain dari yang lain sikit dari orang punya pasal maka saya minat KRU haha. Ntah hape-hape punya rezen daaa...

Saya memang agak jarang sesangat nak minat artis ni. memang susah la. Takat dengar2 lagu je la, minat beria-ria tu bukan saya la. (search wiwiittttttt saya minat, suhaimi meor hasan saya minat, ning baizura saya minat eceh hahaha td cakap jarang, ntahpapekakjemahni) Tapi ini memang pelik, sebab KRU punya pasal saya siap register masuk dia punye kelab peminat susah mati dia okehhhhhhh

kagum tak.

Dulu kan susah nak join sebab kalau nak join kena pegi pejabat pos nak beli wang pos apa kebenda bagai kan, dengan kena jalan kaki pegi pejabat pos dari rumah adalah 45 minit baru sampai ok. Gigih simpan duit belanje sekolah niiiiiiii...

Masa tu saya form 1-3 kot. Tak berapa ingat sangat.

KRU buat persembahan kat Stesen minyak Shell dekat dengan rumah saya, kiranya jalan kaki dari rumah adalah 10 minit la. weiiiiiiii dulu saya semua jalan kaki ok. Nak naik bas tak berani+takde duit tambang. jadi semua adalah jalan kaki okeh, sebab tu kurus (tetiba)

Ramai giler ok orang kat shell tu, sampai himpit2 langgar2 orang. Saya pun sama je la dalam timbunan manusia berhimpit2 tu hahaha. kelakar. Pastu masa interview KRU atas pentas kot, kecik je pentas dia, saya antara orang kat depan sekali lah haha, over kan.

Masa tu saya tenung je YUSRY KRU tu tau, pastu berdoa dia pandang muka saya, ala2 kamestri gitu. Dalam hati cakap "pandang aku, pandang aku, pandang aku". Giler sombong dia masa tu, sikit pun tak pandang okeh, tensennnnnnnnnnn. hahaha. Sekali Norman pandang pastu senyum. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... hahahaha terperanjat I dia pandang I okeh haha, balik rumah siap bagi tahu kat semua adik beradik sambil kembang2 hidung

"Norman senyum kat andak tadi, tapi andak buat tak tahu je"

chewah, ayat nak menang jugakkkkkkkkkkkk padahal... hahahaha

gilo kan.

pastu masa kitorang berhempit2 nak salam KRU, masa tu kan KRU baru2 lagi kan, mak dia ada sekali ok. Masa tu mak dia nak terjatuh, betul2 sebelah saya, sempat la saya sambut tangan mak dia daripada jatuh, chewahhhhhhhh terus feeling menantu ok hahahaha

lepas KRU dah glamer2, dia buat lagu untuk feminin tu kan, UNTUKMU tu. Bengang je saya, kenapa KRU tak jumpa saya dulu, kalau jumpa saya dulu, konfem saya jadi penyanyi feminin ok, masa tu saya bajet suara saya lagi power dari diorang, memang rugi la lu KRU tak jumpa gua dulu wakakakakakakakabolehblahlakakjemah hahahaha

Dulu masa sekolah menangah kan petang kan, so kul 12 baru keluar rumah gi sekolah kan, so pagi adalah boring, selain daripada kelamkabut nak siapkan keje sekolah (padan muka, malam taknak buat), asal keluar je lagu feminin kat radio, saya la pertama berangan depan cermin, konon2 saya tengah menyanyi tetiba norman nampak saya menyanyi pastu terpukau dengan kelunakan suara saya, terus jadi calon isteri hahaha apakah! tetiba nyanyi pastu calon isteri hahahaha

banyak lagi wei kenangan saya berangan2 dulu

tu tak masuk lagi bab yang saya berjanji dengan diri sendiri akan dengar kaset AWAS tu hari2 sampai tua, belum lagi menambahkan nama al-yuzesery kat belakang nama tiap kali tandatangan hahahaha

KENANGAN TERINDAH :)

* sebenarnya bukan shell, tp esso hahaha... sengal betul kakjemah ni haha


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

16 komen[s]:

stormz said... [Reply to Comments]

wah, kuat berangan jgk k.jemah ni.hiks ;p

vagg© said... [Reply to Comments]

kenapa ko minat norman jugak kak jem why why whyyyyyyyyyyyy hahahahaha.

hahaha nk guling tang NORMAN SENYUM KAT ANDAK TP ANDAK BUAT TAK TAHU JE wakakakakaakaka gelak gulingggggggggg

Ummi Hanie said... [Reply to Comments]

sy pun dulu pminat tegar KRU hasil hasutan abg saya..muahaha..tp skrg ni dah minat juge balik tmbh2 dengar lagu2 jiwang "janji tinggal janji" dan lagu joget2 Awas ! terbaekk

an15 said... [Reply to Comments]

me toooo.... masa sekolah jatuh cinta dgn norman, kaset siap suruh warden tlg beli lagi.

marinahunny said... [Reply to Comments]

hahahaha kita sezaman la mah, pernah ada 1 buku tulis lirik lagu je dlm buku tu. pastu budak2 kelas pinjam..bangga giler org pjm buku lirik, konon terer la..hahaha

AyuJelitaz said... [Reply to Comments]

Saya pong minat KRU gakz..fantik wooo... hehehe.. ;D

nadila azhar said... [Reply to Comments]

akak...saye pUn peminat kRu....:)

syntheare said... [Reply to Comments]

same goes wit me....sbb norman, sy punya signature sampai skrg synormy hehehehe......norman punya pet name kan normy kih..kih..kih...

MieZa said... [Reply to Comments]

hehe saya dulu siap pinjam kaset sepupu nak dgr hari2..nk beli tak de duit..masa tue sekolah rendah lagi...huhu

Cery said... [Reply to Comments]

hehe...saya dulu pun minat gilos diorang ni..time tu tgh sekolah menengah...mmg angau..siap masuk kelab fan dia.... kumpul sume kaset..majalah..scrap book..kumpul duit tu..hihihi

-eLyNhere- said... [Reply to Comments]

eh eh.. sy pun ade la mase tuuuuu.. haha! siap belagak bgtau kwn2 sy ade dalam kedai tu terperangkap kononnye dgn yusry sbb org tu taktau sy tgh pilih2 brg kat dlm. hahahahaha. anak sape la ni.. :P

eh tp kak jemah, bukan esso ke? shell ke? rase cam esso..

viruspadu said... [Reply to Comments]

elyn,
a ah la esso hahaha... adoilaaaaaaaa

wildcutecat said... [Reply to Comments]

^_^ sy pun peminat fanatik KRU dulu. bilik penuh dengan poster dorang. siap berangan dapat kawin dengan yusry. hahaha. klakanya bila ingat balik.

Amy Z! said... [Reply to Comments]

eh. aku pegi mmah. aku pegi. hahahaha. keji ramai gila kat situ. aku ambil gambar semua. dengan van AWAS tu pon amik gambar gak
Ada gak gambar yusri. Gila gigih nak ambil gambar kena pegi depan2. Haha.

Kelakar aje perangai budak2 sekolah dulu rupanya. haha.

Atiqahtuty said... [Reply to Comments]

ha3 saye pn minat jugak dulu padahal br skola rendah berangan jugak nk kawen ngn norman ;p

oneyani said... [Reply to Comments]

alahai kak jemah..kelakor betol la entry ni..die punye angan2 sket punye...

pssst:patot la nisa mewarisi..ahahha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^