Follow Viruspadu

Thursday, December 30, 2010

Makan Buang, Makan dan Buang

Pagi-pagi minum nescafe, pastu perut memulas lalu membuat lawatan ke toilet

kendian

Pagi, sarapan roti kosong, pastu pastu perut memulas lalu membuat lawatan ke toilet

kendian

Tengahari, makan nasi goreng ayam, pastu perut memulas lalu membuat lawatan ke toilet

Inilah jurnal kehidupan seorang yang dah takde hempedu.

Sekian.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

peej said... [Reply to Comments]

atleast akak takda hempedu.
saya yang ada ni pun macam tu.
asyik la kena ejek ngan family. sebab itu je la kerjanya. makan buang. makan buang. pfffttt...

nurul said... [Reply to Comments]

de kaitan ngan hempedu ek? xtau fulakk..huhu.. cian..cian...dugaan tu k.jem...

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

hahahaha... (taip sambil tup idung)
memanggg ler... kalo minum nescafe mmg senangg jek melabor amanah saham...

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said... [Reply to Comments]

patutla kurus...hek hek hek

Ietams said... [Reply to Comments]

bagus pe vp,
buang toksin dlm badan.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^