Follow Viruspadu

Wednesday, December 22, 2010

Manja Melampau HAHA

Tengok! dah besar gayut pun makan bersuap lagi hahaha...


TERBAIK punya emak ni tau :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

Miss Moon said... [Reply to Comments]

sangat sedap kan kalau org suapppppppppp

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

pic tbaek!

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

Wah...moment yang paling indah dlm hiduppppp.....yesshhhh!! setiap ibu adalah terbaikkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

manjanyerrrrrrrrrrr

vagg© said... [Reply to Comments]

sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. saya masa umo 22 pun makan bersuap lg. pastuh mak dah xde terpaksa suap sendiri hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

wahh best2..LM nak jemah yg suap leh ke?

shadowz said... [Reply to Comments]

nak komen sebenarnya.. tapi still sedey pasal cte Kisah Hana... huhu...

mummysyafie said... [Reply to Comments]

walau berumur mana pun, still pegang title anak emak kan..terbaekkk nyer pic.

cik gObu said... [Reply to Comments]

gambar pertama tue sejibik mcm sepet hehehe

eh eh eh ke mmg sepet??







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^