Follow Viruspadu

Monday, December 13, 2010

Manja Nenek

Anoi dengan nisa memang manja nenek dia (mertua saya), pantang jumpa memang berkepit macam ni lah. Ni gambar masa en.laloque nisa dengan anoi pegi kenduri, saya tak follow sebab ada hal. Suka sangat saya tengok dorang rapat dengan nenek.


Lagi satu gambar yang saya suka... so sweet :)


ni pelakon korea ni :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

Abang Long said... [Reply to Comments]

Jadi, awak manja dengan siapa ya ? Hehehehe ....

su said... [Reply to Comments]

pandai kakak jaga hati si adik...alahai sweetnyer...

tentangseseorang said... [Reply to Comments]

suka pict suapkan aiskrim malaysia

mAmAbuDaK said... [Reply to Comments]

kakak jg adik...meruntun betol...jiwa i

lily lotus said... [Reply to Comments]

good girls :)

honeyvsbee said... [Reply to Comments]

sweet sweet..

Emy Omar said... [Reply to Comments]

Suka tgk gambar suap aiskrim tu..so sweet

mummysyafie said... [Reply to Comments]

anak2 saya setahun 2-3 kali je dapat jumpa atuk dan nenek diaorg..sob...sob..sob..

hasrul hassan said... [Reply to Comments]

Salam .. uhh suka la gamabr adik kakak tu ...

so sweet ...

http://hasrulhassan.blogspot.com

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

anoi..cover perott...hhahaha...baik nyerr kakak cica..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^