Follow Viruspadu

Thursday, December 09, 2010

Ok tak pakej ni?


ok atau tak ok
ok atau tak ok
ok atau tak ok
ok atau tak ok
ok atau tak ok
ok atau tak ok
ok atau tak ok


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

18 komen[s]:

ɐɥs+ɐɟ said... [Reply to Comments]

nak beli blackberry?
pk masak2 dulu tau

Mr & Mrs Ai said... [Reply to Comments]

kk jemah...jgn ambik yg curve punye..better bold.curve tk bape elok n yg paling cikai skit lah.tp bayar mahal.

- GC - said... [Reply to Comments]

ok kot. haha.

kejora said... [Reply to Comments]

yup,better go for bold la.xpon torch..wwweeeeeeeeeee

yunz_02 said... [Reply to Comments]

torch...!!! huhu!! :D

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

x tau pasal BB ni...

nasaoji said... [Reply to Comments]

tak tau..tp tingin pakai bb..tak servey lgik.. ;)

Khalis Khaisara said... [Reply to Comments]

baik beli kat luar lagi murah dari package..up sikit to BB bold 9700 lagi cantik.

Arin said... [Reply to Comments]

VP, nnt kalau dah ada BB, buzz pin ek?leh gosip thru BBM.Hehehe..

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

hurmm...tak reti psl bb..blom ada lagi.

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

aaaa?? aaaaaa? aaaaaaa??.... den tatau laaa mahh....hahaha

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

Bold kak bold

skrg ada bold 3 pulak daa..xkisahlah tp bold yg paling bagus

tifa said... [Reply to Comments]

Pilih Bold atau Torch . Curve is not recommended.

Nik Nurehan said... [Reply to Comments]

angkat bb 9780 la ;) hehe

mira zin said... [Reply to Comments]

curve tak tahan battery.go for BOLD kak jemah~~

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to Comments]

klu ada duit ok..ajo

kojah said... [Reply to Comments]

Bold 9700 kak...takpun bold lah...jgn amik curveee...tak enakkkkk!haha

*sy pakai bold :)

Intan @ mama ammar said... [Reply to Comments]

Bbold lah... Takpun ambik iPhone terus...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^